Heteronomie estetické hodnoty: Sociologická kritika filozofické estetiky

Heteronomie estetické hodnoty: Sociologická kritika filozofické estetiky - Pavel Zahrádka | Dcparkrx.org

... hodnoty Sociologická kritika filozofické estetiky ... www.ff.upol.cz ... . ZAHRÁDKA PAVEL. Běžně 269 K ... Heteronomie estetické hodnoty - Sociologická kritika filozofické estetiky - Pavel Zahrádka 12,64 ... Práce se zaměřuje na Svatováclavskou kapli a na její možné ideové pojetí pod zorným úhlem symboliky drahokamových inkrustací, jež zdobí její stěny, a leštěných kamenů, které byly zasazeny na předmětech, jež měly ke kapli úzký vztah. Kniha německého fyzika, nositele Nobelovy ceny za ... Heteronomie estetické hodnoty - Sociologická kritika ... ... . Kniha německého fyzika, nositele Nobelovy ceny za kvantovou mechaniku, je brilantní ukázkou díla, které si zachovalo svou aktuálnost i po více než čtyřiceti letech, která uplynula od jeho prvního vydání. Kniha, která vznikla jako záznam autorových přednášek na univerzitě v St. Andrews ve Skotsku v letech 1955-56, vysvětluje, jak mohou vědci využívat filosofii a jaký ... Heteronomie estetické hodnoty - Sociologická kritika filozofické estetiky. Zahrádka Pavel. 269 K ... Klasické dílo politického myšlní, které ve své době vzbudilo značné kontroverze. Autorka se v roce 1961 vydala jako reportérka do Jeruzaléma, kde sledovala soud s nacistickým funkcionářem Adolfem Eichmannem. Heteronomie estetické hodnoty - Sociologická kritika filozofické estetiky. Pavel Zahrádka | HOST - vydavatelství, s.r.o. (2015) Co je to estetický soud? Může být estetický soud obecně platný? Jak můžeme někoho přesvědčit o správnosti našeho estetického hodnocení? Co je to estetická vlastnost?...

INFORMACE

AUTOR
Pavel Zahrádka
DIMENZE
11,40 MB
NÁZEV SOUBORU
Heteronomie estetické hodnoty: Sociologická kritika filozofické estetiky.pdf

POPIS

Co je to estetický soud? Může být estetický soud obecně platný? Jak můžeme někoho přesvědčit o správnosti našeho estetického hodnocení? Co je to estetická vlastnost? Publikace předkládá odpovědi na tyto a další otázky prostřednictvím nástrojů filozofie jazyka a opírá se přitom o empirické poznatky kulturní sociologie a etnografického výzkumu vkusu. Základním poselstvím knihy je teze, že filozofická a sociologická estetika jsou komplementárními oblastmi vědění, které se vzájemně podmiňují a potřebují, mají-li být výše uvedené otázky uspokojivě zodpovězeny.

Chcete si přečíst knihu?Heteronomie estetické hodnoty: Sociologická kritika filozofické estetiky ve formátu pdf? Dobrá volba! Tuto knihu napsal autor Pavel Zahrádka. Číst Heteronomie estetické hodnoty: Sociologická kritika filozofické estetiky Online je teď tak snadné!